Dansebursdag

Dansebursdag er utrolig populært og mange kommer tilbake år etter år!


Vi tilpasser selskapets program etter ditt barns ønsker og forventninger og holder selskapet i våre klubblokaler. 

Vi danser, men har også andre aktiviteter som er sosial og morsomme for alderen.

Vi benytter instruktører og konkurransedansere som underviser på Step Up til vanlig og du kan velge mellom ulike temaer,  sjangre og stilarter. 
Du kan styre det meste selv eller benytte deg av vår bursdagsvertinne og fast oppsatt program som vist under. Programmet kan du endre rekkefølgen på ( ønsker dere mat først, eller aktivitet først osv ). 

Hvis foresatte er tilstede har vi eget område til de mens barna er i vårt bursdagsrom.  

Step Up har voksduker og vimpler i ulike farger samt girlandere om man ønsker å gjøre det veldig enkelt. Det er fargerike lokaler og det er ikke nødvendig med mye pynt. 

 

Kontakt oss for spørsmål på chatten på www.studiostepup.no 

 

Velkommen til en personlig og hyggelig bursdagsfest! 

LES HER FØR DU KONTAKTER OSS:

Booking 

  1. Vær tidlig ute med å booke, det er stor pågang på dansebursdager. 

  2. Vi anbefaler ikke hele klassebursdager, dette etter 13 års erfaring med dansebursdager.

  3. Vi har medlemsrabbat! Har du betalt medlemsavgift på Step Up for inneværende år får du 100,- i rabatt på dansebursdag. 

  4. Hovedsaklig holder vi bursdager fredag og søndag, men i ferier og dagtid (barnehagebursdag) har vi anledning dagtid. 

  5. Bursdagene inkluderer ikke mat eller kaker. 

  6. Alle bursdager inkluderer 45 minutter til pynting av langbord og varming av mat før gjestene kommer. Inviteres det til bursdag kl 15.00 kom kl 14.15. 

  7. Dansebursdagen betales med Vipps eller kort før eller ved oppmøte eller under befaring av lokalene. 

  8. Dersom bursdagen avlyses senere enn 14 dager før booket dato belastes hele beløpet. 

  9. Den som leier står selv for det man ønsker av mat, kaker og papp (tallerkener, kopper og bestikk, servietter). Vi kan ordne dette mot et pristillegg. Kontakt oss i chatten dersom dette er ønskelig. 

  10. Step Up kan pynte, blåse ballonger og gjøre alt klart på forhånd til dere for et lite pristillegg.

UTSTYR TIL UTLÅN

  1. Vi har voksduker som ligger på bordene når dere kommer. Ønskes annet, ta med selv.  

  2. Vi har stekeovn, 20 liters pølsegryte, høyt muffinsfat, kakefat i alle størrelser, Saftmugger, små skåler, søppelsekker, pølseklype, kakespader,saks, snacksskåler m.m til utlån under bursdagen. Dette trenger du ikke medbringe. ( gjelder og vaskeutstyr som Kluter og vaskemiddel ). 

  3. Dersom det forekommer ødelagte gjenstander som knust speil, ødelagt musikkanlegg, bortkommen kjøkkenutstyr osv må dette dekkes av den som booker bursdagen og faktura eller Vippskrav vil bli sendt 

8EBB5B51-CC47-4D20-820C-0CCBCE410045.JPG