Dansebursdag

Dansebursdag

Dansebursdag er utrolig populært og mange kommer tilbake år etter år!
Vi tilpasser selskapets program etter ditt barns ønsker og forventninger og holder selskapet i våre klubblokaler. 

Vi danser, men har også andre aktiviteter som er sosial og morsomme for alderen. Vi  benytter instruktører som underviser på Step Up til vanlig og du kan velge mellom ulike temaer,  sjangre og stilarter. 
Du kan styre det meste selv eller benytte deg av vår bursdagsvertinne og fast oppsatt program som vist under. Programmet kan du endre rekkefølgen på ( ønsker dere mat først, eller aktivitet først osv ). 

Hvis foresatte er tilstede har vi eget område til de mens barna er i vårt bursdagsrom.  Step Up har voksduker og vimpler i ulike farger samt girlandere om man ønsker å gjøre det veldig enkelt. Det er fargerike lokaler og det er ikke nødvendig med mye pynt. Vi anbefaler ikke hele klassebursdager. Etter 12 år med bursdager ser vi at dette ikke er de mest populære og vellykkede bursdagene. Kontakt oss for spørsmål på chatten på www.studiostepup.no 

 

Velkommen til en personlig og hyggelig bursdagsfest! 

LES HER FØR DU KONTAKTER OSS:

 

  1. Vær tidlig ute med å booke, det er stor pågang på dansebursdager. 

  2. Vi har medlemsrabbat! Har du betalt medlemsavgift på Step Up for inneværende år får du 100,- i rabatt på dansebursdag. 

  3. Hovedsaklig holder vi bursdager fredag og søndag, men i ferier og dagtid (barnehagebursdag) har vi anledning dagtid. 

  4. Bursdagene inkluderer ikke mat eller kaker. 

  5. Alle bursdager inkluderer 45 minutter til pynting av langbord og varming av mat før gjestene kommer. Inviteres det til bursdag kl 15.00 kom kl 14.15. 

  6. Den som leier står selv for det man ønsker av mat, kaker, tallerkener, kopper og bestikk, servietter. Vi kan ordne dette mot et pristillegg.  

  7. Step Up kan pynte, blåse ballonger og gjøre det hyggelig på forhånd til dere for et tillegg pristillegg. Sjekk egen prisliste over

  8. Vi har fine voksduker som ligger på bordene når dere kommer. Ønskes annet, ta med selv.  

  9. Vi har stekeovn, 20 liters pølsegryte, høyt muffinsfat, div kakefat, små skåler, søppelsekker, pølseklype, kakespade, snacksskåler m.m til utlån under bursdagen. Dette trenger du ikke medbringe. ( gjelder og vaskeutstyr som Kluter og vaskemiddel ). 

  10. Beregn 30-60 minutter til vask av kjøkken, gulv i saler og stoler/bord etter bursdagen. 

  11. For tillegg på 260kr vasker vi lokalene etter dere. 

  12. Ved dobbelbursdag (søsken, venn eller lignende) tilkommer 500,- ekstra.  

  13. Dansebursdagen betales med Vipps eller kort før eller ved oppmøte eller under befaring av lokalene. 

  14. Dersom bursdagen avlyses senere enn 14 dager før booket dato belastes hele beløpet. 

  15. Dersom det forekommer ødelagte gjenstander som knust speil, ødelagt musikkanlegg, bortkommen kjøkkenutstyr osv må dette dekkes av den som booker bursdagen og faktura eller Vippskrav vil bli sendt